-
Úlohy NBS
Prehľadávať témy
- Menová politika
-
Dohľad nad finančným trhom
- Oblasti dohľadu Fintech Ochrana finančného spotrebiteľa Legislatíva Zoznam dohliadaných subjektov Registre dohľadu Dokumenty na stiahnutie
- Iné zoznamy Oznámenia a upozornenia Výroky právoplatných rozhodnutí Výroky neprávoplatných vykonateľných rozhodnutí Publikácie, údaje, prezentácie Poplatky a príspevky
- Finančná stabilita
- Bankovky a mince
- Platby
- Štatistika
- Výskum
- Legislatíva
-
Publikácie
- Analytické komentáre Analýza návrhu rozpočtu verejnej správy Analytické štúdie (Policy Briefs) Blogy NBS Čo hovoria dáta Ekonomický a menový vývoj Frankfurtské hárky Klimatická správa o nemenovopolitickom portfóliu NBS Makroprudenciálny komentár Rýchle komentáre Správa o činnosti Inovačného hubu NBS
- Správa o činnosti útvaru dohľadu nad finančným trhom Správa o finančnej stabilite Správa o vývoji trhu s krytými dlhopismi Štatistický bulletin Štrukturálne výzvy Vyhlásenie o investičnej politike Národnej banky Slovenska Výročná správa Výskumné a príležitostné štúdie (WP/OP) Letáky a iné publikácie Prihlásenie na odber notifikácií
- O národnej banke
- Informácie pre médiá
- Časté otázky
-
Pre verejnosť
Prehľadávať témy
- O národnej banke
- Vzdelávanie
- Kurzy a úrokové sadzby
- Bankovky a mince
- Platby
- Finančná stabilita
-
Dohľad nad finančným trhom
- Upozornenia NBS Zoznam dohliadaných subjektov Registre dohľadu Poplatky a iné úhrady vyžadované bankou od klienta Ako postupovať keď ste nespokojní s konaním finančnej inštitúcie
- Finančné sprostredkovanie a finančné poradenstvo Výroky právoplatných rozhodnutí Výroky neprávoplatných vykonateľných rozhodnutí Legislatíva Vybrané údaje
- Štatistika
- Legislatíva
-
Publikácie
- Analytické komentáre Analýza návrhu rozpočtu verejnej správy Blogy NBS Ekonomický a menový vývoj Frankfurtské hárky Makroprudenciálny komentár Rýchle komentáre Správa o činnosti Inovačného hubu NBS
- Správa o činnosti útvaru dohľadu nad finančným trhom Správa o finančnej stabilite Štatistický bulletin Štrukturálne výzvy Výročná správa Výskumné a príležitostné štúdie (WP/OP) Letáky a iné publikácie Prihlásenie na odber notifikácií
- Časté otázky
- Pre médiá
- Kariéra
- Kontakty
en
en
Pre hľadanie
stlačte Enter
1996
Menový prehľad vo fixnom kurze v roku 1996
(mld. Sk)
A K T Í V A | 1.1. | 31.1. | 28.2. | 31.3. | 30.4. | 31.5. | 30.6. | 31.7. | 31.8. | 30.9. | 31.10. | 30.11. | 31.12. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Fixný kurz Sk/USD | 29,569 | 29,569 | 29,569 | 29,569 | 29,569 | 29,569 | 29,569 | 29,569 | 29,569 | 29,569 | 29,569 | 29,569 | 29,569 |
Fixný kurz Sk/DEM | 20,646 | 20,646 | 20,646 | 20,646 | 20,646 | 20,646 | 20,646 | 20,646 | 20,646 | 20,646 | 20,646 | 20,646 | 20,646 |
ČISTÉ ZAHRANIČNÉ AKTÍVA ** | 62,2 | 61,8 | 64,0 | 62,9 | 61,4 | 60,4 | 55,4 | 55,6 | 58,0 | 57,4 | 53,3 | 53,5 | 61,0 |
ZAHRANIČNÉ AKTÍVA | 153,5 | 149,9 | 150,7 | 151,2 | 149,8 | 148,6 | 144,6 | 145,9 | 151,1 | 150,6 | 144,4 | 148,0 | 182,8 |
ZAHRANIČNÉ PASÍVA | 91,3 | 88,1 | 86,7 | 88,3 | 88,4 | 88,2 | 89,3 | 90,3 | 93,1 | 93,2 | 91,1 | 94,5 | 121,8 |
ČISTÉ DOMÁCE AKTÍVA | 295,2 | 288,2 | 292,9 | 298,9 | 296,6 | 304,6 | 312,5 | 316,4 | 318,5 | 319,0 | 323,2 | 334,2 | 355,2 |
DOMÁCE ÚVERY | 375,3 | 372,7 | 380,8 | 388,4 | 391,2 | 391,2 | 401,3 | 401,6 | 409,3 | 411,9 | 416,9 | 424,7 | 434,4 |
Čistý úver všeobecnej vláde *** | 71,1 | 63,7 | 68,4 | 67,0 | 66,6 | 62,1 | 64,3 | 60,8 | 62,7 | 64,4 | 64,2 | 65,7 | 76,3 |
Čistý úver FNM | -2,3 | -1,7 | -2,4 | -1,9 | -2,1 | -1,0 | -1,4 | -2,5 | -2,3 | -2,8 | -3,1 | -3,3 | -3,2 |
Úvery podnikom a obyvateľstvu | 306,5 | 310,7 | 314,8 | 323,3 | 326,7 | 330,1 | 338,4 | 343,3 | 348,9 | 350,3 | 355,8 | 362,3 | 361,3 |
Úvery v Sk | 283,8 | 283,8 | 288,3 | 293,4 | 294,9 | 297,6 | 303,8 | 307,0 | 311,1 | 311,7 | 317,5 | 324,0 | 331,4 |
– Úvery podnikom | 268,5 | 268,6 | 273,3 | 278,5 | 280,1 | 282,7 | 288,8 | 291,9 | 295,8 | 296,1 | 301,5 | 307,4 | 313,6 |
– Úvery obyvateľstvu | 15,3 | 15,2 | 15,0 | 14,9 | 14,8 | 14,9 | 15,0 | 15,1 | 15,3 | 15,6 | 16,0 | 16,6 | 17,8 |
Úvery v cudzej mene | 22,7 | 26,9 | 26,5 | 29,9 | 31,8 | 32,5 | 34,6 | 36,3 | 37,8 | 38,6 | 38,3 | 38,3 | 29,9 |
P A S Í V A | |||||||||||||
LIKVIDNÉ PASÍVA [M2] | 357,4 | 350,0 | 356,9 | 361,8 | 358,0 | 365,0 | 367,8 | 372,0 | 376,5 | 376,4 | 376,5 | 387,7 | 416,2 |
PENIAZE [M1] | 148,4 | 137,4 | 140,5 | 143,8 | 140,6 | 143,2 | 147,2 | 147,8 | 150,2 | 153,7 | 149,5 | 156,1 | 173,9 |
OBEŽIVO MIMO BÁNK [M0] | 34,5 | 34,3 | 35,9 | 36,3 | 36,9 | 37,4 | 39,0 | 39,1 | 40,6 | 41,6 | 41,6 | 42,8 | 43,5 |
NETERMINOVANÉ VKLADY | 113,9 | 103,1 | 104,6 | 107,5 | 103,7 | 105,8 | 108,2 | 108,7 | 109,6 | 112,1 | 107,9 | 113,3 | 130,4 |
– obyvateľstvo | 37,4 | 38,7 | 39,4 | 39,7 | 40,6 | 41,1 | 42,3 | 43,0 | 43,8 | 43,7 | 43,6 | 44,5 | 46,2 |
– podniky | 75,0 | 62,8 | 63,0 | 65,8 | 61,5 | 63,0 | 64,1 | 64,5 | 64,6 | 67,0 | 63,2 | 67,7 | 82,5 |
– poisťovne | 1,5 | 1,6 | 2,2 | 2,0 | 1,6 | 1,7 | 1,8 | 1,2 | 1,2 | 1,4 | 1,1 | 1,1 | 1,7 |
QUASI PENIAZE [QM] | 209,0 | 212,6 | 216,4 | 218,0 | 217,4 | 221,8 | 220,6 | 224,2 | 226,3 | 222,7 | 227,0 | 231,6 | 242,3 |
TERMINOVANÉ VKLADY | 169,0 | 172,4 | 176,1 | 177,9 | 177,7 | 182,8 | 182,3 | 185,7 | 187,3 | 184,1 | 187,8 | 191,9 | 201,2 |
– obyvateľstvo | 125,7 | 128,4 | 129,9 | 130,6 | 131,0 | 132,3 | 133,5 | 134,2 | 134,9 | 135,1 | 135,9 | 136,9 | 148,4 |
– podniky | 27,6 | 28,1 | 29,8 | 29,9 | 29,9 | 33,2 | 31,2 | 34,0 | 34,5 | 31,4 | 34,4 | 37,6 | 35,0 |
– poisťovne | 15,7 | 15,9 | 16,4 | 17,4 | 16,8 | 17,3 | 17,6 | 17,5 | 17,9 | 17,6 | 17,5 | 17,4 | 17,8 |
VKLADY V CUDZEJ MENE | 40,0 | 40,2 | 40,3 | 40,1 | 39,7 | 39,0 | 38,3 | 38,5 | 39,0 | 38,6 | 39,2 | 39,7 | 41,1 |
– obyvateľstvo | 35,5 | 35,3 | 35,0 | 34,5 | 34,2 | 33,9 | 33,7 | 33,5 | 33,6 | 33,9 | 34,1 | 34,5 | 35,3 |
– podniky | 4,5 | 4,9 | 5,3 | 5,6 | 5,5 | 5,1 | 4,6 | 5,0 | 5,4 | 4,7 | 5,1 | 5,2 | 5,8 |
OSTATNÉ ČISTÉ POLOŽKY | 80,1 | 84,4 | 88,0 | 89,5 | 94,6 | 86,6 | 88,8 | 85,2 | 90,8 | 92,8 | 93,7 | 90,5 | 79,2 |
Údaje sú prepočítané od roku 1993 na metodiku roku 2001: | ||
**/ | Čisté zahraničné aktíva vrátane štátnych cenných papierov v držbe nerezidentov | |
***/ | Čistý úver všeobecnej vláde je navýšený o držbu štátnych cenných papierov nerezidentami a nebankovými subjektami |